Είναι μερικά επαγγέλματα που δεν πάει ο νους σου ρε παιδί μου με τίποτα. Για παράδειγμα η δουλειά του Michael στη Shoei, ο οποίος είναι ο τεχνικός της εταιρείας για τους αγώνες MotoGP. Αυτό σημαίνει ότι οδηγάει τη νταλίκα τεχνικής υποστήριξης με όλα τα ανταλλακτικά των αγωνιστικών κρανών της Shoei, διανύοντας κάθε χρόνο 25.000 χιλιόμετρα στους δρόμους της Ευρώπης (περίπου 270 ώρες οδήγησης), ενώ πετάει άλλα 160.000 ανά την υφήλιο.
Σπουδαίο πράγμα. Και απαραίτητο. Χρειάζεται που και που να διακόπτουμε τη ρουτίνα και το άγχος, τον απαίσιο ήχο του ξυπνητηριού, την κατεβασμένη φάτσα μέχρι τη δουλειά, τα μούτρα κατά τη διάρκειά της. Και την κίνηση, και τον όχλο που έχει τρελαθεί από τη ζέστη και την παράνοια, και τα τηλέφωνα... Ναι, οι διακοπές είναι απαραίτητες.
Το πόσο μας αρέσουν κάποιες έρευνες δεν περιγράφεται. Η τελευταία όμως, η οποία κρύβει και βαθιά νοήματα που θα αλλάξουν τον ρου της ιστορίας και της παγκόσμιας φιλοσοφίας, τα σπάει.
Οι περισσότεροι μοτοσυκλετιστές φορούν γυαλιά μέσα από το κράνος. Κάποιοι θεωρούν ότι είναι επικίνδυνο σε περίπτωση ατυχήματος και προτιμούν να τοποθετούν φιμέ ζελατίνα στο κράνος και να την αλλάζουν με τη διάφανη όταν βραδιάζει, ενώ κάποιοι άλλοι δε θεωρούν ότι κινδυνεύουν και φορούν τα κυριλέ γυαλιά ηλίου τους. Εν τω μεταξύ, ορισμένοι δεν μπορούν να αποφύγουν τα γυαλιά ούτως ή άλλως, διότι φορούν μυωπίας.
Μιας που είναι του Αγίου Πνεύματος σήμερα θα σας πούμε κάτι πνευματικό. Κάτι που ακούμε συχνά και καθηλώνει τους ανθρώπους στο ίδιο επίπεδο, χωρίς να τους αφήνει περιθώρια εξέλιξης.
Κάθε δουλειά έχει τη φωτεινή πλευρά της, η οποία στα μάτια των απέξω την κάνει να φαίνεται ιδανική, έχει όμως πάντα και την αθέατη πλευρά που ξέρουν μόνο οι «από μέσα» και που αν την ήξεραν οι απέξω θα είχαν άλλη άποψη. Μόλις επέστρεψα ευτυχής από το φετινό Mega Test του ΜΟΤΟ – μία οδηγική πανδαισία στα ωραιότερα μέρη της Ελλάδας, μέσα από απάτητα παρθένα μονοπάτια και πάνω στις καλύτερες και ακριβότερες μεγάλες On-Off που έχουν κατασκευαστεί ποτέ. Φαντάζει ιδανικό ε; Περίπου είναι…
Κάθε χρόνο, και επί ένα χρόνο, ανυπομονώ να έρθει ο Ιούνιος. Όπως τα παιδάκια τις αργίες, όπως τα γαϊδούρια τον Μάιο, όπως οι κοπέλες τον γάμο τους, έτσι κι εγώ μετράω τις μέρες αντίστροφα να έρθουν αυτές οι μέρες. Όχι επειδή έρχονται τα γενέθλιά μου και μου φέρνουν πλούσια δώρα (αν δεν ξέρετε τι να μου πάρετε ακόμα και ένα Ducati Multistrada μου αρκεί), ούτε επειδή ξεκινάμε τα μπάνια. Ο Ιούνης είναι ο καλύτερος μήνας του χρόνου διότι είναι η ώρα του Mega Test On-Off!
Την Πέμπτη που μας πέρασε το μεσημέρι κλείδωσα το μαγαζί για το κλασικό τρίωρο διάλειμμα μέχρι το απόγευμα. Το σπίτι μου απέχει 3,5 χιλιόμετρα από το GAS και χαλαρά σε οκτώ λεπτά το πολύ είμαι εκεί για μεσημεριανό φαγητό, κουβέντα με το κορίτσι και αν προλάβουμε και καμιά ώρα ύπνο είμαστε άρχοντες εδώ στην επαρχία.
Ο δεκαοκτάχρονος Ολλανδός Max Verstrappen έγινε στις 15 Μαΐου ο νεότερος οδηγός στην ιστορία που κερδίζει αγώνα Formula 1 – στον πρώτο του αγώνα με την καινούργια του ομάδα Red Bull ! Γονίδια, σκληρή δουλειά ή τύχη;
Μία πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα της εγγλέζικης ασφαλιστικής 1st Central δημοσίευσε πρόσφατα το περιοδικό μοτοσυκλέτας Visordown. Στην ουσία, η ασφαλιστική έβαλε κάτω τα ατυχήματα των πελατών τους με αυτοκίνητο και τα συσχέτισε με το επάγγελμά τους. Μπορεί να μην είναι υψηλής επιστημονικής τεκμηρίωσης το συμπέρασμά τους και ασφαλώς δεν ισχύουν τα ίδια στη χώρα μας, αλλά σίγουρα τα στατιστικά τους έχουν ενδιαφέρον.