Είναι μερικά επαγγέλματα που δεν πάει ο νους σου ρε παιδί μου με τίποτα. Για παράδειγμα η δουλειά του Michael στη Shoei, ο οποίος είναι ο τεχνικός της εταιρείας για τους αγώνες MotoGP. Αυτό σημαίνει ότι οδηγάει τη νταλίκα τεχνικής υποστήριξης με όλα τα ανταλλακτικά των αγωνιστικών κρανών της Shoei, διανύοντας κάθε χρόνο 25.000 χιλιόμετρα στους δρόμους της Ευρώπης (περίπου 270 ώρες οδήγησης), ενώ πετάει άλλα 160.000 ανά την υφήλιο.
Το 2016 η Shoei χορηγεί επίσημα 13 αναβάτες στα GP. Οι περισσότεροι από αυτούς έχουν τρία ή περισσότερα κράνη, τα οποία ο Michael πρέπει να επισκευάσει ή να προετοιμάσει για τις μέρες των δοκιμαστικών, των χρονομετρημένων και του αγώνα, με συνθήκες που κυμαίνονται από ανελέητη βροχή έως ανυπόφορη ηλιοφάνεια. Με διάφανες ζελατίνες ή με φιμέ; Με αντιθαμβωτική ή χωρίς; Κατά τη διάρκεια μιας δύσκολης μέρας μπορεί να τον περιμένουν πενήντα κράνη στη σειρά, άρα όπως καταλαβαίνετε δεν είναι καθόλου εύκολο να τα ετοιμάσει όλα. Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε ότι το κράνος που φοράει ο Marquez δεν έχει καμία διαφορά από αυτό που αγοράζετε από το GAS, με μοναδική εξαίρεση τα χρώματα. Η φιλοσοφία της Shoei είναι να διαθέτει το καλύτερο δυνατό προϊόν στον καθένα, είτε αγωνίζεται στην πίστα είτε στις καφετέριες στο λιμάνι. Ο αριθμός των συνολικών κρανών που χορηγεί η Shoei σε κάθε αναβάτη εξαρτάται κυρίως από την ικανότητά του να παραμένει όρθιος, ενώ ο μέσος όρος είναι έξι. Τα περισσότερα τα έχουν δώσει του βρόντακα Fahim Khairuddin που χρησιμοποίησε 17 κράνη την πρώτη του σεζόν στα 125!
Δημοσίευτικε στην εφημερίδα Chill In News 20/7/2016