Λέγαμε την προηγούμενη εβδομάδα πόσο καλοκουρδισμένο είναι το σύστημα της Dainese, από την ιδέα και το σχεδιασμό έως το τελικό πακετάρισμα. Την ημέρα που ήμασταν εκεί, έτυχε να παραλαμβάνουν μία νταλίκα δερμάτινες φόρμες και μπουφάν.
Την προηγούμενη βδομάδα είχαμε την τιμή να μας καλέσει η μαμά Dainese στην Vicenza στην Ιταλία, για να μας παρουσιάσουν μέρος της καινούργιας κολεξιόν της, αλλά και για να μας δείξουν πως κατασκευάζονται τα κορυφαία κράνη (Pista και Corsa) της θυγατρικής της AGV.
Μόλις επέστρεψα από ένα τριήμερο ταξίδι-αστραπή στην πρωτεύουσα της Σουηδίας, την Στοκχόλμη. Πως ήταν; Σούπερ: Άλλος κόσμος, άλλα κτίρια, άλλη ιστορία, άλλη αισθητική, άλλος τρόπος σκέψης, άλλη οργάνωση και πρόνοια για τον πολίτη, όλα άλλα. Στην αρχή που πας ψαρώνεις κανονικά. Δεν ξέρεις τι να πρωτοχαζέψεις
Τώρα που ανεβαίνει η θερμοκρασία και τα ρολόγια πήγαν μια ώρα μπροστά, θα μπαίνετε στον πειρασμό να ανεβαίνετε στο μηχανάκι με τζιν και κοντομάνικο – να θυμάστε όμως ότι προτεραιότητά σας πρέπει να αποτελεί η ασφάλειά σας. Κάθε φορά που βγαίνετε έξω με τη μοτοσυκλέτα (έξω από το σπίτι, όχι μόνο έξω από τη χώρα!), πρέπει να φοράτε τον κατάλληλο εξοπλισμό, ανεξαρτήτως καιρού.
Πριν από λίγο καιρό ξαναήρθε στο μαγαζί για να χαζέψει μπουφάν μοτοσυκλέτας, ένας πελάτης που είχε ψωνίσει από εμάς, προ αμνημονεύτων χρόνων, ένα ανοιχτό κράνος. Αν βλέπατε το καημένο το κράνος θα βάζατε τα κλάματα από τα γέλια (ή τα γέλια από τα κλάματα).
Άλλος θέλει να βλέπει το κινητό του μπροστά στο τιμόνι, ώστε να μη χάνει κλήση, να ακούει μουσική ή να συμβουλεύεται που πηγαίνει. Άλλος θέλει να βάλει το GPS με τους προγραμματισμένους αγαπημένους προορισμούς του. Έχουμε δει και ipad (!) εκεί πάνω. Κάμερα για να γράφει βίντεο, εννοείται. Ακόμα και σπαστή ποτηροθήκη με μηχανισμό εξισορρόπησης για να μη χύνεται στάλα από τον φρέντο καπουτσίνο.
Και μιας που την προηγούμενη βδομάδα ασχοληθήκαμε με τα καλά της τεχνολογίας και την πρόοδο στα προστατευτικά, ας το συνεχίσουμε με το καινούργιο σύστημα που προσφέρει η εταιρεία ΜΤ σε ορισμένα κράνη της. Μία έξυπνη ιδέα, η οποία νομίζουμε θα εφαρμοσθεί και από άλλες εταιρείες στο κοντινό μέλλον.
Ποια είναι η σημαντικότερη διαφορά μεταξύ των απλών τζάκετ και αυτά των μοτοσυκλετιστών; Μα τα προστατευτικά που φορούν τα δεύτερα στους ώμους, στους αγκώνες και την πλάτη, ώστε να προστατεύουν από τις σαβούρδες. Έχουμε δει πολλά προστατευτικά ώμων και αγκώνων ανά καιρούς – τα καλύτερα μακράν τα διαθέτει η Dainese, η οποία ποτέ δεν χαλαρώνει την έρευνα.
Το πόσο σημαντικό είναι να τσεκάρουμε συχνά την πίεση στα ελαστικά το έχουμε πει επανειλημμένα. Είτε για παπί πρόκειται, είτε μοτοσυκλέτα, είτε αυτοκίνητο, είτε …τρακτέρ, με τη σωστή πίεση όλα δουλεύουν ρολόι: ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας, ομοιόμορφη φθορά, κράτημα, διάρκεια ζωής. Ας πούμε λοιπόν ότι σας πιάνει μια κρίση υπευθυνότητας (λέμε τώρα) και εκεί που βάζετε βενζίνη λέτε να δείτε πόσο αέρα έχουν τα ελαστικά σας.
Αρκετός κόσμος ζαλίζεται στο λεωφορείο, στο αυτοκίνητο, στο πλοίο, υπάρχουν όμως και πάρα πολλοί (και ακόμα πιο πολλές!) που ζαλίζονται και στη μοτοσυκλέτα. Όχι μόνο ως συνεπιβάτες αλλά και ως οδηγοί. Μεταξύ αυτών και ο υποφαινόμενος, ο οποίος ξέρει από πρώτο χέρι πως είναι αυτό το τραγικό συναίσθημα ναυτίας, ζαλάδας, ατονίας, τάσης για εμετό… χάλια μαύρα σας λέω.