Όχι μία, αλλά δύο προσφορές της Dainese τρέχουν παράλληλα αυτήν την περίοδο. Μάλλον δεν χρειάζεται εξήγηση, αλλά επειδή κάποιοι μπορεί να μην γνωρίζουν (λέμε τώρα), η Dainese είναι η κορυφαία φίρμα προστατευτικού εξοπλισμού για μοτοσυκλετιστές. Τα ρούχα της αποτελούν πόθο οποιουδήποτε έχει παπί, σκούτερ ή μοτοσυκλέτα, άρα ορίστε και μια ιδέα για δώρο τώρα που πλησιάζουν οι γιορτές.
Όπως κάθε άνθρωπος πρέπει να προσπαθεί να εξελίσσεται και να γίνεται σοφότερος, έτσι και στην δουλειά του ο καθένας πρέπει συνεχώς να ψάχνεται για να την πάει ένα βήμα παραπέρα, προς την ιδανική της μορφή. Η διαφορά βέβαια είναι ότι ο άνθρωπος προσωπικά θα εξελιχτεί θέλει δεν θέλει αφού η ζωή φροντίζει να του συμβαίνουν διάφορα που τον στρώνουν όπως πρέπει, ενώ η επιχείρησή του εάν δεν ψαχτεί θα πάρει τον κατήφορο και θα πάει για φούντο.
Προσπαθούσα να σκεφτώ τι μου προκάλεσε μεγαλύτερο ενθουσιασμό σε αυτό το ταξίδι στην Ιταλία και την επίσκεψή μου στη Dainese, και δεν μπορούσα να καταλήξω. Από την μία σκεφτόμουν όλα αυτά τα ολοκαίνουργια προϊόντα που είναι σχεδιαστικά άψογα, εφαρμόζοντας παράλληλα νέες τεχνολογίες πολύ χρήσιμες σε εμάς τους μοτοσυκλετιστές. Μετά σκεφτόμουν τα συστήματα αυτοματισμού όσον αφορά τις παραγγελίες και τον τρόπο διανομής τους.
Πριν κάνα μήνα χτυπάει το τηλέφωνο: “Καλημέρα, ο Γιώργος; Είμαι ο Κωνσταντίνος από την Dainese.” Η Dainese είναι η νούμερο ένα εταιρεία στο κόσμο στην κατασκευή εξοπλισμού αναβάτη μοτοσυκλέτας, όσον αφορά τη γκάμα, την ποιότητα, την τεχνογνωσία, την αναγνωρισιμότητα, και πάει λέγοντας. Πέρα από τους αναβάτες μοτοσυκλέτας ντύνουν και αναβάτες ιππασίας, ποδηλατικού downhill, ski, jet ski, καθώς και αστροναύτες της NASA.
Και αφήσαμε τελευταίους τους Άγγλους, επειδή είναι πολύ σημαντικοί στην ιστορία της μοτοσυκλέτας. Ίσως οι περισσότεροι να μην το ξέρετε, αλλά η εγγλέζικη Triumph είναι η παλαιότερη εν ενεργεία εταιρεία μοτοσυκλετών στον κόσμο, κατασκευάζοντας μοτοσυκλέτες από το 1902! Το 1983 την αγόρασε ο δαιμόνιος John Bloor, ο οποίος με σωστές επιλογές και όραμα την έχει φέρει σε κορυφαίο επίπεδο παγκοσμίως, και από φήμη και από πωλήσεις.
Μιλήσαμε για τις νοοτροπίες των Ιαπώνων, των Ιταλών, των Γερμανών, των Αυστριακών, είναι δυνατόν να μην πούμε για τους Αμερικάνους; Όχι βέβαια, ειδικά όταν τους έχουμε ζήσει τόσο πολύ – οκτώ χρόνια σπούδαζα εκεί.
Δεν έχουμε πάει ποτέ στο εργοστάσιο της KTM στην Αυστρία αλλά πολύ θα το θέλαμε. Όχι για να γνωρίσουμε το σχεδιαστή του ολοκαίνουργιου καταπληκτικού KTM 1190 Adventure, ούτε για να χαζέψουμε τις γραμμές παραγωγής και το σύγχρονο εξοπλισμό τους. Αυτό που θα θέλαμε είναι να δουλέψουμε και να οδηγήσουμε μερικές μέρες μαζί τους. Οι τύποι είναι “άρρωστοι”, έχουν εμμονή με την αδρεναλίνη και θέλουν η έκκριση της να είναι ασταμάτητη όσο είναι ξύπνιοι.
Μας λένε συχνά την μέγιστη μπαρούφα (και επιμένουν κιόλας!) “αν είναι να πέσω δεν με σώνει τίποτα από αυτά τα προστατευτικά.” Μωρ' τι μας λέτε; Ακούστε να δείτε μια ιστορία για να καταλάβετε πόσο άδικο έχετε.
Είπαμε για τους Ιάπωνες, είπαμε για τους Ιταλούς, γίνεται να μην πούμε για τους Γερμανούς; Μεγάλη δύναμη και αξιοθαύμαστοι, ειδικά εάν αναλογιστεί κανείς τι έπαθαν στον Β Παγκόσμιο πόλεμο, πριν από λίγα μόλις χρόνια. Σκυλιά στη δουλειά, αλλά και με μυαλό και τεχνογνωσία, έχουν καταφέρει να δώσουν το δικό τους στίγμα σε όλα τα μηχανοκίνητα και όχι μόνο.
Την προηγούμενη φορά σας είπαμε ότι θα θέλαμε μια μέρα να πάμε στην Ιαπωνία επειδή θαυμάζουμε τη φιλοσοφία τους και τον επαγγελματισμό τους. Και στην Ιταλία όμως θέλουμε να πάμε, κι ας έχουμε ξαναπάει πολλές φορές.