Προσπαθούσα να σκεφτώ τι μου προκάλεσε μεγαλύτερο ενθουσιασμό σε αυτό το ταξίδι στην Ιταλία και την επίσκεψή μου στη Dainese, και δεν μπορούσα να καταλήξω. Από την μία σκεφτόμουν όλα αυτά τα ολοκαίνουργια προϊόντα που είναι σχεδιαστικά άψογα, εφαρμόζοντας παράλληλα νέες τεχνολογίες πολύ χρήσιμες σε εμάς τους μοτοσυκλετιστές. Μετά σκεφτόμουν τα συστήματα αυτοματισμού όσον αφορά τις παραγγελίες και τον τρόπο διανομής τους. Βάζει ο Ιάκωβος ηλεκτρονικά την παραγγελία από τα Χανιά, την τσεκάρει ο υπεύθυνος στην Ιταλία, πάντα ηλεκτρονικά μιλάμε, πατάει accept και μία σειρά ρομποτικών μηχανημάτων επιλέγουν τα προϊόντα από τα ράφια και τις κρεμάστρες, τα συσκευάζουν, κολλάνε το αυτοκόλλητο που γράφει προς GAS, καταλήγουν στις κούτες και τέλος φτάνουν στα χέρια ενός τύπου που τα φορτώνει στο φορτηγό και σε τέσσερις μέρες, τσουπ, έφτασαν στα Χανιά!
Μετά σκεφτόμουν τα λόγια του Goran, του γενικού διευθυντή πωλήσεων της Dainese. Ένα βράδυ είχαμε ξεμείνει στο showroom και μου περιέγραφε πόσο σύνθετη είναι η διαδικασία από την σύλληψη μιας μεγαλοφυούς ιδέας για κάποιο προϊόν, ως την κατασκευή και την διανομή τους. Κάποια στιγμή όμως ήρθε ο φύλακας και μας “πέταξε” έξω για να κλειδώσει και η κουβεντούλα έληξε με συνοπτικές διαδικασίες! Μετά από άπειρες σκέψεις και εικόνες που τρέχουν στο μυαλό μου αυτές τις μέρες η απάντηση ήρθε μέσα από τα λόγια του Goran όταν έφευγα για το αεροδρόμιο. Η Dainese είναι οι άνθρωποι της, νέοι, με βαθιά γνώση και πάθος για αυτό που κάνουν, αλλά πάνω από όλα άνθρωποι που σέβονται τους συνανθρώπους και τους προσφέρουν το καλύτερό τους.
Δημοσίευτικε στην εφημερίδα Chill In News 31/10/2013