«Καμία ιδέα για gasολογίες;» ρώτησα τον Χαρίλαο, το δεξί μας χέρι στο μαγαζί. «Ναι βέβαια, γράψε κάτι μετα-πασχαλινό.» Χμμμ, ωραία ιδέα, ας γράψουμε για αρνιά και διάφορα άλλα απρόοπτα.
Το απόγευμα της Μεγάλης Παρασκευής κατεβήκαμε οικογενειακώς για έναν περίπατο στο λιμάνι. Παλιότερα θα μετακινούμασταν με την μοτοσυκλέτα αλλά τον τελευταίο χρόνο, λόγω του μωρού (να μας ζήσει), κατεβαίνουμε με το (Γ)Atos (και ακούμε και 420 φορές το «έεεχω ένα μικράαακι, ελεφαντάααακι, 420 κιλά…», αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία).
Πώς πιστεύετε ότι θα είναι οι μοτοσυκλέτες σε είκοσι χρόνια από τώρα; Θα συνεχίσουν να κινούνται με βενζίνη, ή θα έχουν εξελιχθεί άλλες πηγές ενέργειας όπως οι μπαταρίες, το υδρογόνο, το πέλετ ή το άπαχο κατσικίκιο γάλα;
Μία πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη διενήργησε στο Los Angeles ο κοινωνικός ψυχολόγος Paul Piff. Μελετώντας την οδηγική συμπεριφορά των κατοίκων, προσπάθησε να εντοπίσει κατά πόσον η μάρκα του αυτοκινήτου έχει να κάνει με τις παραβάσεις του ΚΟΚ.
Στο τελευταίο μας άρθρο περί αγοραπωλησιών μοτοσυκλέτας, ο φίλος Χρήστος μας είπε «κάντε ένα post με θέμα τα αν δίνετε την μοτοσυκλέτα σας βόλτα στον υποψήφιο αγοραστή. Και γρήγορα παρακαλώ γιατί την πουλάω!"
Τις προηγούμενες φορές μιλήσαμε για το τι τρέλα κουβαλάνε οι περισσότεροι από αυτούς που πουλάνε μοτοσυκλέτες. Ασφαλώς υπάρχουν και αυτοί που πουλούν την αψεγάδιαστη-πολύ-καλύτερη-από-καινούργια μοτοσυκλέτα τους σε πολύ καλή τιμή, όμως αποτελούν εξαίρεση και κάνουν μπαμ από χιλιόμετρο. Φαίνεται στις φωτογραφίες τους, φαίνεται στον γραπτό και προφορικό τους λόγο... φαίνεται από παντού.
Πώς θα μοσχοπουλήσετε το μηχανάκι σας στο πι και φι, στη μέγιστη δυνατή τιμή, χωρίς ανόητες κουτοπονηριές; Σχετικά εύκολα, εφόσον ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες.
Την προηγούμενη βδομάδα μπήκα στο γνωστό site πωλήσεων μεταχειρισμένων μοτοσυκλετών για ένα φίλο που ήθελε τη γνώμη μου για ένα μηχανάκι που ενδιαφερόταν. Είχα πολύ καιρό να το κάνω και (ξανά) γέλασα πολύ. Είναι κωμικοτραγικό το πόση κουταμάρα κυκλοφορεί.
Ένα από τα ευχάριστα της δουλειάς μας (τι δουλειά δηλαδή, χόμπι επί πληρωμή ας το πούμε καλύτερα), είναι και η ακατάπαυστη εκμάθηση νέων καταπληκτικών γνώσεων. Το τεχνικό σεμινάριο που παρακολουθήσαμε στις εγκαταστάσεις του ΜΟΤΟ ΜΑΡΚΕΤ από τον Mauro Piva , διευθυντή πωλήσεων της Forma, (Ιταλικό εργοστάσιο μποτών μοτοσυκλέτας, μας έμαθε τις δυσκολίες της κατασκευής έτσι ώστε οι μπότες να είναι άνετες, ασφαλείς, αδιάβροχες αλλά και αξιόπιστες.
Αρκετές φορές σερφάρω στο ίντερνετ ψαρεύοντας ιδέες θέματος για αυτήν τη στήλη. Συνήθως χάνω το χρόνο μου γιατί οι περισσότερες ειδήσεις ή άρθρα είτε είναι τελείως απαράδεκτα, είτε δεν ενδιαφέρουν κανέναν εκτός (ίσως) από αυτόν που το έγραψε. Κάποιες φορές όμως πετυχαίνω και διαμάντια, όπως το σημερινό που βρήκα στο αγγλικό περιοδικό μοτοσυκλέτας Visor Down.