Χαχαχα, τα γέλια που ρίξαμε αυτή τη βδομάδα δε λέγονται! Ήρθε ένα φιλαράκι-πελατάκι, καθώς περίμενε να ετοιμαστεί η κρέπα του από δίπλα, και ρωτάει “Ποιος από τους δύο έγραψε το άρθρο για τους παράξενους πελάτες, εσύ; ” “Μάλιστα.” “Δε μου λες, έγραφες για μένα;” “Γιατί, το έπαιζες ξερόλας τις προάλλες που αναλύαμε μετά καφεδακίου τα πάντα για το κράνος που παράγγειλες, ή έρχεσαι κάθε μέρα και με ρωτάς πότε θα έρθει ενώ είπαμε σε δύο βδομάδες;” “Α καλά εντάξει, πάω να φάω την κρέπα μου.”
Κοπέλια ψυχραιμία. Δε μας έχετε μάθει ακόμα ότι είμαστε χαλαροί, γουστάρουμε άπειρα την πλάκα και ότι γουστάρουμε τους παράξενους περισσότερο από οποιοδήποτε κατάστημα του κόσμου (!) με διαφορά; Το GAS αποτελεί το καταφύγιο και την παρηγοριά των εκκεντρικών πελατών οκτώ σχεδόν χρόνια τώρα, σας γουστάρουμε όλους και σας αποδεχόμαστε όπως είστε.
Γουστάρουμε όμως και αυτούς με τη γαϊδουρινή υπομονή, που παρά τα λάθη μας που έχουν υποστεί εξακολουθούν να μας προτιμούν και να μας διαφημίζουν στους φίλους τους. Κι ας τους έχουμε δώσει ζευγάρι γάντια το ένα Large και το άλλο X-Large (!), κι ας έχουν υπομείνει δίμηνη και βάλε αναμονή για το μπουφάν τους λόγω των capital control τον Ιούλιο, κι ας γράψαμε λάθος το τηλέφωνό τους και δεν τους ειδοποιήσαμε στην ώρα τους. Τους γουστάρουμε διότι καταλαβαίνουν ότι δεν υπάρχει κακή πρόθεση αλλά κάποιες σπάνιες μυστήριες κωμικοτραγικές συνθήκες ή ανθρώπινα λάθη. Και το ίδιο ακριβώς πιστεύουμε και εμείς για σας: καλές προθέσεις και άγνοια ή παραπληροφόρηση που είμαστε εδώ για να φωτίσουμε. Σας ευχαριστούμε όλους.
Δημοσίευτικε στην εφημερίδα Chill In News 10/12/2015