Κάτι που οι περισσότεροι θεωρούν ασήμαντη λεπτομέρεια αλλά χρίζει ιδιαίτερης σημασίας διότι μπορεί να μας γλυτώσει από βλακώδη ατυχήματα, είναι η σωστή ρύθμιση των καθρεφτών της μοτοσυκλέτας μας. Ασφαλώς ο καθένας έχει την προτίμησή του για το που θέλει να βλέπει, υπάρχουν όμως μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε υπόψη σας όταν τους ρυθμίζετε. Αυτό βέβαια υπονοεί ότι ΥΠΑΡΧΟΥΝ καθρέφτες στο μηχανάκι και δεν είστε κούργιαλοι που τους βγάζετε για τη μούρη και φυσικά δεν έχετε ιδέα για το τι συμβαίνει από τους ώμους σας και πίσω.
Αντίθετα απ’ ότι στα αυτοκίνητα όπου έχουν πλαϊνούς ΑΛΛΑ ΚΑΙ πίσω καθρέφτες (ένα από τα ελάχιστα σημεία όπου υπερτερούν έναντι της μοτοσυκλέτας), εμείς πρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας μόνο με τους πλαϊνούς. Κάτι που δεν είναι καθόλου εύκολο, ειδικά με τις supersport μοτοσυκλέτες και τους πολύ στενούς – αεροδυναμικούς καθρέφτες τους.
Πάρτε δυο φίλους σας και ανεβείτε στο μηχανάκι. Βάλτε τον ένα να σταθεί στο τυφλό σημείο σας στο πλάι και λίγο πίσω, όπου ακόμα και γυρνώντας το κεφάλι (φορώντας το κράνος) δεν είναι ορατός. Πείτε στον άλλο να σταθεί δέκα περίπου μέτρα ακριβώς από πίσω σας. Έπειτα ρυθμίστε τους καθρέφτες έτσι ώστε μόλις να βλέπετε τον πρώτο στο πλάι, και μετά μετακινηθείτε ελαφρά χρησιμοποιώντας το άνω σώμα σας (κεφάλι, ώμους, χέρια, οτιδήποτε μπορείτε) έτσι ώστε να μπορείτε να δείτε και τον άλλο που κάθεται πίσω με την ίδια ρύθμιση. Όταν τους βλέπετε και τους δύο, με έμφαση στο χώρο από πίσω, έχετε βρει την τέλεια ρύθμιση. Κι αυτό είναι καλό πράγμα.
Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Chill In News 7/5/2020