Κάποια στιγμή όλες οι μοτοσυκλέτες γίνονται κλασικές. Δεν έχουν σημασία η σπανιότητα, η δημοτικότητα ή η μόδα – το μόνο που χρειάζεται είναι υπομονή. Αν περιμένετε αρκετά, ακόμα και οι πιο κοινές (V-Strom), τετριμμένες (TDM) ή άσχημες (δε θα μιλήσω!) μοτοσυκλέτες του σήμερα, θα γίνουν επιθυμητά συλλεκτικά κομμάτια που θα κοστίζουν πολύ ακριβά στο ebay του μέλλοντος. Να θυμάστε ότι εάν παραμένετε σταθεροί στην άποψή σας και αμετακίνητα αρνείστε να ακολουθήσετε τις επιταγές της μόδας ίσως να γίνετε περίγελος για λίγο, τελικά όμως ο κόσμος αργά ή γρήγορα θα αντιληφθεί ότι το είχατε πιάσει από την αρχή. Απλώς πρέπει να περιμένετε τη στιγμή σας!
Οι περισσότεροι από εμάς όμως δεν έχουν διαθέσιμα καμιά πενηνταριά χρόνια για να συμβεί αυτό – έτσι, η μοτοσυκλετιστική βιομηχανία το πήρε πρέφα κι έφτιαξε την κατηγορία των “modern classics», των σύγχρονων κλασικών, οι οποίες σχεδιάστηκαν να μοιάζουν με συλλεκτικές πανάκριβες μοτοσυκλέτες αλλά σε κλάσμα της τιμής τους. Οι ολοκαίνουργιες αυτές «ρετρό» μοτοσυκλέτες είναι πανέμορφες, έχουν ωραίο ήχο, και χάρη στα υπερσύγχρονα εξαρτήματά τους (κινητήρες, φρένα, αναρτήσεις και άλλα), κάνουν τον αναβάτη να δείχνει ωραίος πάνω στη μοτοσυκλέτα και όχι στην άκρη του δρόμου περιμένοντας οδική βοήθεια. Κάποιες είναι πολύ γρήγορες με στρίψιμο ξυράφι, κάποιες άλλες πιο χαλαρές και βολταδόρικες. Η Yamaha με το υπέροχο XSR900, η Ducati με τα Scrambler, η BMW με το R Nine T, η Triumph με τα Bonneville, η Kawasaki με το W800 και άλλες, προτείνουν μια διαφορετική πρόταση για όσους γουστάρουν η μοτοσυκλέτα τους να είναι επίκαιρη πάντα!
Δημοσίευτικε στην εφημερίδα Chill In News 18/2/2016