Την προηγούμενη φορά σας είπα πώς πετάχτηκε ο χάρος μεταμφιεσμένος από ένα στενό με γιγάντιο STOP και παραλίγο να με απογειώσει, καθώς και το πως αυτό με έκανε να ξαναθυμηθώ ότι πρέπει να οδηγώ σαν όλοι αυτοί εκεί έξω να θέλουν να με βγάλουν από τη μέση. Σκέφτηκα κι άλλα όμως. Κατ’ αρχάς ότι η οδήγηση μοτοσυκλέτας είναι ένας συνδυασμός επιδεξιότητας και αντίληψης – δύο ικανοτήτων που πρέπει να εξελίσσονται διαρκώς. Γι’ αυτό να οδηγείτε βρε παιδιά. Όσο πιο πολύ μπορείτε. Βέβαια από τη μία, έρευνες ασφαλιστικών εταιρειών παγκοσμίως, λένε ότι όσο περισσότερο βρισκόμαστε στο δρόμο τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες ατυχήματος. Από την άλλη όμως, εάν δεν οδηγούμε καθόλου παραμένουμε για πάντα αρχάριοι, χωρίς μεγάλη εμπειρία. Μια παλιά πολεμική τέχνη λέει ότι χρειάζονται 10.000 επαναλήψεις για να μας γίνει κάτι δεύτερη φύση κι αυτό ισχύει και για τη μοτοσυκλέτα. Μην την κρύβετε στο γκαράζ όλο το χειμώνα γυαλίζοντάς τη.
Οι ίδιες έρευνες αναφέρουν ότι τα περισσότερα ατυχήματα με μοτοσυκλέτα που γίνονται εντός πόλεως φέρουν ευθύνη του αναβάτη, ενώ γι’ αυτά που γίνονται εκτός πόλεως, σε επαρχιακό ή εθνική, ευθύνη έχουν οι οδηγοί των άλλων οχημάτων.
Μην θεωρείτε ότι επειδή έχετε περάσει το δίπλωμα είσαστε πιλοτάρες-αυθεντία και ελέγχετε το εργαλείο απόλυτα. Ψαχτείτε με σωστές θεωρίες και τεχνικές, από το ίντερνετ αρχικά αλλά κυρίως με μαθήματα ασφαλούς οδήγησης που είναι καταπληκτικά και σας μεταμορφώνουν από τη μία μέρα στην άλλη. Ασχοληθείτε λίγο και θα δείτε ως δια μαγείας τη συχνότητα των πτώσεων να μειώνεται στο ελάχιστο!
Δημοσίευτικε στην εφημερίδα Chill In News 15/10/2015