Ένα άλλο πολύ σημαντικό πράγμα στο οποίο λίγοι δίνουν τη σημασία που του αξίζει, είναι το βασικό σημείο επαφής μας με την μοτοσυκλέτα – η σέλα. Είναι απ’ αυτά τα πράγματα που αφήνουμε τελευταία για βελτίωση, μόλις όμως το κάνουμε απορούμε πως μπορούσαμε χωρίς αυτό τόσο καιρό.
Οι σέλες των μοτοσυκλετών/ σκούτερ/ παπιών μας ήταν πάρα πολύ καλές και βόλευαν, όταν ΗΤΑΝ καινούργιες. Με τον καιρό το αφρώδες υλικό “κάθεται” ή/ και μαλακώνει υπερβολικά, με αποτέλεσμα μετά από λίγη ώρα ο ποπός μας να βρίσκεται σε άθλια κατάσταση μουδιασμένος και ταλαιπωρημένος. Επίσης η εξωτερική ταπετσαρία τρώγεται από την χρήση με την τριβή από τα ρούχα, τους αέρηδες και τα νερά, με αποτέλεσμα να γλιστράει εκνευριστικά. Στη χειρότερη περίπτωση, πολλές σέλες ακόμα και καινούργιες δεν βολεύουν καθόλου. Κάποιες είναι κατηφορικές και σπρώχνουν τον αναβάτη πολύ μπροστά, άλλες είναι πολύ μαλακές και τα ευαίσθητα μέρη ακουμπάνε σίδερο μετά από λίγο, άλλες τοποθετούν τον αναβάτη σε λάθος θέση.
Το καλό είναι όμως ότι όλα αυτά διορθώνονται πολύ γρήγορα και σχετικά οικονομικά. Αν το πρόβλημα έγκειται μόνο στην εξωτερική ταπετσαρία, τότε με λιγότερο από πενήντα ευρώ σας τοποθετούν μια καινούργια, αντιολισθητική που θα κρατήσει για άλλα τόσα χρόνια όσο η παλιά. Εάν απαιτείται εκ βαθέων βελτίωση, τότε ειδικός μάστορας σπεσιαλίστας στις σέλες θα αντικαταστήσει το παλιό αφρώδες με καινούργια αφρώδης πολυουρεθάνη τελευταίας τεχνολογίας (αντί απλού αφρολέξ που είναι φτηνό αλλά δεν κάνει δουλειά), ενώ μπορεί να το τροποποιήσει κατά παραγγελία. Η αλλαγή αφρώδους και ταπετσαρίας κοστίζει κατιτίς παραπάνω, αλλά η βελτίωση στην άνεση είναι θεαματική.
Δημοσίευτικε στην εφημερίδα Chill In News 28/2/2013