Από τη μία θέλεις να ξεφορτωθείς τη “γριά” τη μοτοσυκλέτα σου και να πάρεις την καινούργια που ζαχαρώνεις τόσο καιρό, από την άλλη όμως τα μαθηματικά δεν βγαίνουν: αν την πουλήσεις θα την πάρουν για ένα κομμάτι ψωμί και τώρα που σου έκοψαν τα επιδόματα δεν είσαι ούτε για δάνεια ούτε για ανοίγματα. Έχεις σκεφτεί να κάνεις κούκλα την πανούκλα τη γιαγιά; Δεν θέλει πλαστικό χειρούργο, μόνο μεράκι και μάστορα (και κάμποσα λεφτά).
Κατ’ αρχήν φέρ’ την σε τέλεια λειτουργική κατάσταση γιατί την έχεις παραμελημένη: χρειάζεται καινούργια λάστιχα, αλυσιδογράναζα, τακάκια. Άλλαξε τις ντίζες, τα σωληνάκια και τα υγρά φρένων, τα φίλτρα βενζίνης και αέρα, την καδένα του εκκεντροφόρου που καταχτυπάει, ρύθμισε τις βαλβίδες. Πες να σου καθαρίσουν το καρμπιρατέρ και ανέθεσε σε κάποιον να στο ρυθμίσει σωστά (ή να σου χαρτογραφήσουν σωστά τον ψεκασμό με αναλυτή καυσαερίων). Πες να σου κάνουν σέρβις το αμορτισέρ πίσω, να σου αλλάξουν το ελατήριο μπας και σταματήσει το μπόινγκ μπόινγκ, όπως επίσης και στο πιρούνι που πάει βάρκα γιαλό και κάνει γκντουπ σε κάθε λακκούβα. Έτοιμη μηχανικά
Ώρα να την κάνεις μοντέλο: πλύν’ τη, γυάλισέ τη με αλοιφές, βάψ’ τη εάν χρειάζεται. Άλλαξε τη ζελατίνα που δε βλέπεις τίποτα εδώ και χρόνια. Άλλαξε τιμόνι, όχι μόνο για ομορφιά αλλά και για καλύτερη στάση. Άλλαξε ταπετσαρία στη σέλα, ίσως νέους καθρέφτες και σέξυ φλασάκια. Έτοιμο το εργαλείο! Ναι, το ξέρουμε, έχεις φάει ενάμιση χιλιάρικο μέχρι τώρα αλλά δες τι κούκλα έγινε. Καλύτερη από καινούργια. Να δεις που θα την ερωτευτείς ξανά από την αρχή.
Δημοσίευτικε στην εφημερίδα Chill In News 30/6/2010