Μια ερώτηση που μας κάνουν αρκετά συχνά είναι το αν αξίζουν τα χρήματα που κοστίζουν οι σχολές ασφαλούς οδήγησης μοτοσυκλέτας. Η απάντηση θα μπορούσε να γεμίσει σελίδες επί σελίδων, όμως θα σας δώσουμε το απόσταγμα της δικής μας εμπειρίας, συμπυκνωμένο σε λίγες παραγράφους.
Η μοτοσυκλετιστική μου ζωή, την οποία δεν τη λες και μικρή μιας και καβαλάω συστηματικά από τα δεκαέξι μου, δηλαδή 34 χρόνια μέχρι σήμερα, από το ταπεινό μου C50 μέχρι τις γρηγορότερες ναυαρχίδες του πλανήτη μέσα από τις συγκριτικές δοκιμές του περιοδικού ΜΟΤΟ, χωρίζεται στα δύο από ένα κρίσιμο κομβικό σημείο: τα χρόνια που οδηγούσα πριν κάνω τα μαθήματα και την περίοδο μετά. Τόσο απλά. Σα να τράβηξαν μία κουρτίνα από μπροστά μου και η μεγάλη θολούρα να έγινε μία απολύτως ξεκάθαρη εικόνα.
Εάν νομίζετε ότι οδηγείτε καλά, τότε παρακαλώ απαντήστε μου τις εξής ερωτήσεις: Κατά τη διάρκεια μίας στροφής - ποια είναι η κατάλληλη γραμμή που πρέπει να πάρεις, πού πρέπει να ξεκινήσεις τα φρένα, πού να κατεβάσεις ταχύτητες στο κιβώτιο, πού να αφήσεις τα φρένα, πώς θα δώσεις κλίση στη μοτοσυκλέτα, πόση γωνία κλίσης θα χρησιμοποιήσεις, πόσο γρήγορα θα δώσεις κλίση, πού θα ανοίξεις το γκάζι, πόσο γρήγορα θα το ανοίξεις, πού θα σημαδεύει η μοτοσυκλέτα υπό κλίση, πώς θα κάνεις διορθώσεις αν χρειαστεί μέσα στη στροφή, πού θα κοιτάς, πώς θα τοποθετήσεις το σώμα πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη στροφή; Έχω κι άλλες αλλά σας δίνω αυτές για αρχή. Εάν δε μπορείτε να απαντήσετε τότε πάτε εντελώς κατά τύχη και ξανά και ξανά κάποια στροφή «θα σας πετάξει έξω» πηγαίνοντας την καρδιά σας στην Κούλουρη.
Στις 29 και 30 Οκτωβρίου θα είναι στα Χανιά να διδάξει το δικό του Riding School ο Θανάσης Χούντρας, ο οποίος με έχει διδάξει σε εκείνο το κομβικό σημείο της μοτοσυκλετιστικής μου ζωής όπως σας ανέφερα παραπάνω. Μην το χάσετε αυτή (ή την επόμενη φορά) σε καμία περίπτωση, θα μεταμορφωθείτε κυριολεκτικά…