«Γιατί πρέπει να περιμένω τόσες βδομάδες για το κράνος/ μπουφάν/ λάστιχα/ κομοδίνο μου;» μας ρωτούν όλο και περισσότεροι πελάτες και φίλοι. Δεν έχουν πάρει ακόμα πρέφα τι παίζει παγκοσμίως με τις συνέπειες του βάιρους σε συνδυασμό με τα ιδιαίτερα κερδοφόρα τερτίπια των ακτοπλοϊκών μεταφορών.
Πήγα σήμερα να τσεκάρω τις πληροφορίες μου με τον λαστιχά μου. «Έχεις λάστιχα ρε Μπίλι;» «Κοίτα αυτό το μπροστινό από V-Strom 650 δίπλα σου». Το κοίταξα και είχε ταμπελάκι από τη μεταφορική με ημερομηνία παραλαβής 23 Ιουνίου του 2021. «Ωραία, που είναι το πίσω;» τον ρώτησα. «Εκτός απροόπτου αναμένεται τέλος Φεβρουαρίου 2022». Μάλιστα. Τα ίδια και εμείς: όποιος θέλει ένα ωραιότατο χειμερινό μπουφάν Dainese Mayfair σε μαύρο χρώμα, θα το παραλάβει μετά τις 9 Μαΐου του 2022. Γιατί;
Μα διότι με τις καραντίνες παγκοσμίως τα περισσότερα εργοστάσια, πολύ φυσιολογικά, περιόρισαν ή έκλεισαν τελείως την παραγωγή – γιατί να πάρει κράνος/ λάστιχα ή αυτοκίνητο κάποιος ο οποίος δεν επιτρέπεται να βγει από το σπίτι του; Όταν όμως άνοιξαν τα πράγματα και ο κοσμάκης αποφάσισε ότι «μια ζωή την έχουμε και δεν θα τα πάρω μαζί μου στον τάφο» και άρχισε να ξοδεύει το ίδιο ή περισσότερο από πριν, τα ξάφρισε όλα και η ζήτηση υπερκάλυψε την προσφορά. Φανταστείτε η δημοφιλέστερη φίρμα αθλητικών ειδών έκλεισε μερικά εργοστάσια στην Ταϋλάνδη, έστειλε σπίτι όλους τους Μπαγκλαντεσιανούς και Πακιστανούς και τώρα τους ψάχνει με την ίδια επιτυχία που δεν βρίσκει ο θείος μου ο Μανούσος εργάτες για τις ελιές. Συν τοις άλλοις, όταν η πανδημία έβαλε «λουκέτο» στην παγκόσμια οικονομία, οι μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες ακύρωσαν δεκάδες δρομολόγια, με αποτέλεσμα τα άδεια κοντέινερ να «εγκλωβιστούν» στα λάθος μέρη, και κάπως έτσι από 1920 δολάρια πέρσι οι εισαγωγείς πληρώνουν πάνω από 14.000! Προβλέπονται ελλείψεις για πολλούς μήνες ακόμα για αυτό ό,τι βρείτε, σας κάνει και είναι σε αξιοπρεπή τιμή χτυπήστε το!