Δεν θα περίμενε ποτέ κανείς να ακούσει στην ίδια πρόταση τις λέξεις «μπίστος» και «ασφάλεια», αλλά υπάρχουν μερικές τεχνικές που ίσως φανούν χρήσιμες και λιγότερο επιζήμιες στον επόμενο βρόντο. Καταρχάς, πριν αγγιχτείτε ερωτικά με το όχημα που πετάχτηκε από το STOP, φρενάρετε όσο καλύτερα μπορείτε. Το «φρενάρισμα» είναι αυτονόητο, το «όσο καλύτερα» δεν είναι. Εάν το μηχανάκι σας διαθέτει ABS, απλώς τσαρουχώστε μπρος και πίσω τα φρένα με όση δύναμη έχετε και αφήστε το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος να κάνει τη δουλειά του. Εάν δεν έχει, προσευχηθείτε. Η εμπειρία εκεί φαίνεται, στο οριακό φρενάρισμα χωρίς να μπλοκάρουν οι τροχοί και φύγει το μπροστινό φέτα. Έχει να κάνει με το οδόστρωμα, με την κατάσταση των ελαστικών και την πίεσή τους, και ένα σωρό άλλα που θέλουν δέκα άρθρα μόνα τους. Εάν υπάρχει επιλογή (λέμε τώρα), προσπαθήστε να κατευθύνετε την μοτοσυκλέτα πριν πέσει, έτσι ώστε να μην περάσετε στο αντίθετο ρεύμα. Στα μαλακά αν γίνεται ακόμα καλύτερα, αν και οι περισσότεροι μία που βλέπουμε το κακό και μία που είμαστε ξάπλα. Όλα τα ενδιάμεσα μας τα περιγράφουν φίλοι ή η κάμερα κάποιου καταστήματος. Μετά που πέφτουμε δεν κρατιόμαστε από το μηχανάκι, αφήστε τα αυτά για τον Marquez. Αφηνόμαστε στο ρολάρισμα (ή πέταγμα) και ταυτόχρονα μαζεύουμε τα άκρα πάνω στο σώμα για ευνόητους λόγους. Όσο πιο χαλαρά γίνεται: σκεφτείτε μία βέργα και ένα σκοινί. Η βέργα θα σπάσει, το σκοινί όχι. Να είστε σκοινί. Όταν σταματήσει η πορεία του superman, μετρήστε μέχρι το πέντε πριν σηκωθείτε. Το αίσθημα ισορροπίας δεν έχει προλάβει να προσαρμοστεί και ίσως να κινείστε ακόμα. Και τι κάνουμε μετά την τούμπα; Στο επόμενο…
Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Chill In News 16/10/2020