Η σοβαρότητα και η υπευθυνότητα μιας εταιρείας φαίνεται από την ομοιογένεια και αντιστοιχία που έχουν όλες οι δραστηριότητές της: ό,τι και να κάνει είναι ποιοτικό και μελετημένο. Στην περίπτωση της Dainese (ιδιοκτήτρια και της AGV), αρκετές φορές και πρωτοποριακό. Με τόσα νέα προϊόντα που διαθέτουν κάθε χρόνο, αναβαθμίζοντας υφάσματα, υλικά κατασκευής, προστατευτικά, νέες τεχνολογίες - πώς θα περνούσαν όλη αυτή την τεράστια γνώση σε καθέναν από εμάς που τα πουλάμε παγκοσμίως; Ακούστε να δείτε τι σκέφτηκαν οι σατανάδες και, το σημαντικότερο, πώς το εφάρμοσαν στην πράξη.
Κάποιος τεράστιος εγκέφαλος εκεί πέρα, σε κάποιο meeting αφιερωμένο στο πρόβλημα, θα πέταξε το μεγαλοφυές: "Γιατί δεν φτιάχνουμε ένα ιντερνετικό πανεπιστήμιο, μία Ακαδημία, στην οποία θα ανεβάζουμε υλικό για μελέτη με ευχάριστο τρόπο, δείχνοντας στους αντιπροσώπους μας την ουσία κάθε προϊόντος αλλά και τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να το προωθούν στον υποψήφιο πελάτη, ώστε να κατανοεί πόση προσοχή έχουμε δώσει σε κάθε λεπτομέρεια;" Κι έτσι αγαπητά μας παιδιά έχουν ανεβάσει μέχρι τη στιγμή που μιλάμε 79 μίνι μαθήματα, τα οποία είναι τόσο διδακτικά και ευχάριστα όσο δεν μπορούμε να σας περιγράψουμε. Φυσικά κάθε εβδομάδα ανεβάζουν κι άλλα…
Πριν λίγο τελείωσα το δεύτερο αφιέρωμα στο καινούργιο AGV K6 - οι τύποι πήραν το πιο ανταγωνιστικό κράνος της αγοράς, το έκαναν χίλια κομμάτια, το ανέλυσαν εργαστηριακά και ισχυρίζονται ότι έκαναν το δικό τους καλύτερο σε κάθε τομέα. Σας αφήνω γιατί ανυπομονώ να τελειώσω το πέμπτο κεφάλαιο και το τελικό τεστ για το Smart Jacket, το επαναστατικό γιλέκο-αερόσακος που θα κάνει πάταγο. Ανυπομονώ να φορέσω το δικό μου!
Δημοσίευτικε στην εφημερίδα Chill In News 13/11/2019