Το να βρουν οι εταιρείες ονόματα για τις μοτοσυκλέτες τους είναι ασύγκριτα πιο δύσκολο από το να βρει κάποιος όνομα για το παιδί του. Διότι για το παιδί, είτε με των γονιών σου, ή των πεθερικών, ή κάποιο εντυπωσιακό αρχαίο – Έκτορας, Οδυσσέας, Φαίδρα, ξεμπερδεύεις γρήγορα. Τα ονόματα των μοτοσυκλετών όμως πρέπει να βγάζουν νόημα στις περισσότερες γλώσσες του δυτικού και ανατολικού κόσμου. Φανταστείτε ένα φοβερό όνομα στα γερμανικά που είναι βρισιά στα ιταλικά. Επίσης τα ονόματα των μοντέλων, σε αντίθεση με των παιδιών, είναι σήματα κατατεθέντα και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άλλους. Φανταστείτε το “Γιάννης” και το “Μαρία” να ήταν πατενταρισμένα. Για αυτό οι περισσότεροι κατασκευαστές βαφτίζουν τα μοντέλα τους με γράμματα και αριθμούς. Αφού το ΧΤ δεν προσβάλει κανέναν πουθενά στην υφήλιο, γιατί να μην το κρατήσουν και να προσθέτουν νούμερα για κάθε διαφορετικό μοντέλο; Κάποιες φορές όμως το όνομα είναι τόσο πετυχημένο που κάνουν τη μοτοσυκλέτα θρύλο. Όπως το Katana της Suzuki το 1981, όπου η σύνδεση του εξωτικού σπαθιού και των σαμουράι χτυπούσε τις κατάλληλες χορδές. Η Suzuki επίσης, χρόνια αργότερα, χρησιμοποίησε το Hayabusa από το ιαπωνικό γεράκι που όταν ορμούσε έφτανε την τελική της μοτοσυκλέτας στα 300 χιλιόμετρα την ώρα! Επίσης πολύ καλά είναι και το Monster (Τέρας) της Ducati και το Tiger της Triumph. Άλλη επιτυχημένη σειρά είναι τα πασίγνωστα Ninja της Kawasaki. Αν το χρησιμοποιούσαν πρώτη φορά σήμερα θα ήταν λίγο καραγκιοζιλίκι, όμως τη δεκαετία του ’80 ήταν μεγαλοφυές και δεν μπορούμε να φανταστούμε πλέον sport μοτοσυκλέτα της Kawasaki να μη λέγεται Ninja!
Δημοσίευτικε στην εφημερίδα Chill In News 6/6/2018