Σ’ αυτούς τους χαλεπούς καιρούς είναι λογικό να προσπαθείς να γλιτώσεις χρήματα απ’ όπου μπορείς, ειδικά όταν πρόκειται για τη νέα σου (καινούργια ή μεταχειρισμένη) μοτοσυκλέτα. Θέλει προσοχή όμως γιατί πρώτον, ότι λάμπει δεν είναι χρυσός και δεύτερον, όποιος βιάζεται σκοντάφτει. Το θέμα είναι πολυσύνθετο και οι επιλογές πολλές. Είτε σε καινούργια μοντέλα που τα εργοστάσια λόγω κρίσης τα δίνουν σε προσφορές, είτε σε μεταχειρισμένα που ιδιώτες για διάφορους λόγους θέλουν να ξεφορτωθούν και τα “σκοτώνουν” σε τιμές χώμα. Μπέρδεμα εε; Δεν πειράζει, πρέπει για να προβληματιστείς και να δεις το θέμα σφαιρικά.
Το σίγουρο είναι ότι η εποχή είναι πάρα πολύ καλή για την αγορά μιας μοτοσυκλέτας αν έχεις προνοήσει κι έχεις μαζέψει τα απαιτούμενα μετρητά. (Αν ποντάρεις σε δάνειο άστο καλύτερα, ούτε για κουτσό γάιδαρο δεν χρηματοδοτούν πλέον οι τράπεζες). Με 6-7.500€ αγοράζεις καινούργια μοτοσυκλέτα εξακοσίων και βάλε κυβικών που τα κάνει όλα και συμφέρει. Να ξέρεις όμως ότι μερικά περιφερειακά εξαρτήματα όπως οι αναρτήσεις, τα λάστιχα, και η ποιότητα κατασκευής μπορεί να είναι β’ κατηγορίας. Με λίγο παραπάνω από τα μισά χρήματα αγοράζεις το ίδιο μοντέλο με δυο-τρία χρονάκια στην πλάτη και μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα γραμμένα στο κοντέρ. Μην σε αποθαρρύνουν αυτά όμως γιατί υπάρχουν μερακλήδες ιδιοκτήτες που τα προσέχουν πάρα πολύ και τα έχουν βελτιώσει σε βαθμό που να είναι πιο επιθυμητά από καινούργια.
Ψάξε, ρώτησε, διάβασε, ενημερώσου, ζήτα συμβουλές από ανθρώπους που το κατέχουν το άθλημα, φίλτραρέ τα όλα, και κατέληξε στην αγαπημένη σου κοιτάζοντας όχι μόνο τις σημερινές σου ανάγκες αλλά και τις μελλοντικές. Καλή τύχη (την χρειάζεσαι!)
Δημοσίευτικε στην εφημερίδα Chill In News 29/9/2010