MOTO.K BLACK/RED ΑΝΑΤΟΜΙΚΗ ΣΕΛΑ ME GEL ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΤΟΜΗ ΚΟΚΚΥΓΑ/ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΓΙΑ HONDA VARADERO XLV-1000
Ανατομική σέλα Moto.K με ειδικές τομές στην περιοχή κόκκυγα/προστάτη και gel μπροστά για Ηonda Varadero XLV-1000 σε μαύρο και κόκκινο χρώμα. Με τις κατάλληλες τομές στα καίρια σημεία, το ανατομικό κάθισμα της Moto.K θα ανακουφίσει όσους αναβάτες υποφέρουν από πρόβλημα στις συγκεκριμένες περιοχές.
Το αφρώδες είναι τύπου Ergo κατάλληλης πυκνότητας και ελαστικότητας με ανατομική σχεδίαση για την καλύτερη κατανομή του βάρους για πολλά και ξεκούραστα χιλιόμετρα. Η σέλα είναι κατά 15mm χαμηλότερη από την αρχική του Varadero.
Η ταπετσαρία είναι από αντιολισθητικό υλικό PVC άριστης ποιότητας, αντιμυκητιακό, και 100% αδιάβροχο. Το νέο αφρώδες Ergo, είναι υλικό που κατασκευάζεται ειδικά για σέλες μοτοσικλετών, και πληρoί συγκεκριμένες προδιαγραφές, που έχουν οριστεί ως κατάλληλες για την χρήση αυτή.
Μας φέρνετε ή στέλνετε την σέλα σας και εμείς αλλάζουμε το αφρώδες και το κάλυμμα και παίρνετε την πιο άνετη σέλα της αγοράς για την μοτοσυκλέτα σας με πραγματικά αδιάβροχες ραφές και κάλυμμα. Υπάρχει και δυνατότητα προσθήκης ειδικού Gel στο τμήμα του αναβάτη, στου συνεπιβάτη ή και στους δύο, αλλά και δυνατότητα η σέλα να γίνει θερμαινόμενη!
Η Moto.K χρησιμοποιεί μια ποικιλία από ειδικά Gel που τοποθετούνται κατά ειδική παραγγελία σύμφωνα με την χρήση και το σωματότυπο του αναβάτη στην σέλα σαν τελευταία στρώση, προκειμένου να βοηθήσει στην καλύτερη κατανομή του βάρους του αναβάτη.
Μπορεί να τοποθετηθεί μεμονωμένα στην μία από τις δύο θέσεις της σέλας ή και στις δύο θέσεις. Το Gel απορροφάει την θερμότητα του σώματος και καθώς ζεσταίνεται μαλακώνει και ρευστοποιείται ελαφρά, "διαβάζοντας" στην ουσία το βάρος του αναβάτη και πετυχαίνοντας την καλύτερη δυνατή κατανομή του βάρους στην επιφάνεια της σέλας.
Η απόδοσή του αυξάνεται όσο παρατείνεται η χρήση του, ενώ άλλο ένα πλεονέκτημά του είναι ότι απορροφά περισσότερους κραδασμούς.
Αξίζει να τονίσουμε ότι παρόλο που προτείνουμε το GEL σε αναβάτες που θέλουν να διανύσουν όσα περισσότερα χιλιόμετρα μπορούν με λιγότερες στάσεις, δεν αρκεί σε όλες τις περιπτώσεις εάν η σέλα δεν έχει την απαραίτητη επιφάνεια και το κατάλληλο σχήμα. Γι’ αυτό προτείνουμε, σε κάποιες περιπτώσεις, να συνδυάζεται με ανατομική σχεδίαση για την μέγιστη βελτίωση.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Πριν προχωρήσετε στην παραγγελία της σέλας, επικοινωνήστε μαζί μας για διευκρινίσεις σχετικά με το διαφοροποιημένο κόστος των μεταφορικών, καθώς θα χρειαστεί να παραλάβουμε την εργοστασιακή σέλα της μοτοσυκλέτας σας !!!